מהם המיתוסים הכי נפוצים בתחום השתלת שיער?

השתלת שיער מיתוסים

כמו לכל תחום או נושא בעולם גם להשתלת שיער יש מיתוסים .. אז בואו נמנה אחדים מהם :

1. fue מתאים רק לטיפולים קטנים : כמובן שזה לא נכון , אני באופן אישי ראיתי מטופלים שעשו 7500 שתלים ב fue בשני טיפולים של fue עם הפרש של 5 חודשים בין טיפול לטיפול . 7500 זקיקים מספיקים גם לקרקפת שהיא נרווד 5 ומעלה . אז נשאלת בעצם השאלה בשביל מה לעשות השתלת סטריפ ולהיות תקוע עם צלקת לכל החיים ???

2. השתלת שיער בחו"ל יותר יקרה מבארץ : כמובן שזה לא נכון .. הרופא המוביל בישראל לוקח 25 ש"ח לזקיק ב fue ואילו בחו"ל 5 המרפאות הטובות בעולם גובות בין 15 – 19 ש"ח לזקיק ב fue , רוב המרפאות בחו"ל סופגות עליהם את עלות הטיסה +הלינה וגובות תשלום רק פר זקיק . מה שהופך את ההשתלה בחו"ל ליותר כדאית מבחינה כספית והרבה יותר נוחה מבחינת ההחלמה והשמירה על הדיסקרטיות .

3.הצלקת של השתלת שיער סטריפ נראית רק שהשיער מאחורה מגולח : לא נכון ! רואים אותה גם שאתם בבריכה או בים והשיער רטוב או שאתם בחדר כושר ומזיעים או בזמן פעילות גופנית אחרת שכרוחה בזיעה … אל תשכחו הצלקת היא גורם מס 1 להסגרת ההשתלה !

4.צריך לגלח את כל הראש כדי לעשות השתלת fue : רק האזורים התורמים צריכים להיות מגולחים , גילוח השאר הם בגדר נוחות לרופא המטפל  בלבד ,אבל לא ממש הכרחיים לביצוע העבודה .תעמדו על שלכם .

שיער נולד
השתלת שיער מיתוסים

5.השתלת שיער אינה כואבת : לא נכון הזריקות הרדמה כואבות וגם בימים הראשונים לאחר ההשתלה עלולים להיות כאבי ראש גם באזור התורם וגם באזור הנתרם . כמובן שהכאב הוא כאפס לעומת התחושה העילאית שהשיער המושתל מתחיל לצמוח אחרי שכבר השלמנו עם האיבוד שלו …

6.השתלת שיער היא רק מעל גיל 28 : לא נכון , בחור שנמצא בגיל 20 והוא בדרגת התקרחות של נרווד 3 ומעלה לא צריך לסבול 8 שנים לחינם . אפשר לעשות השתלה באזורים שבהם הוא איבד שיער בלי לפגוע באזור שבו עדיין יש שיער. במידה והוא ימשיך להקריח ואזור ההתקרחות החדש יהיה מוגדר וגדול הוא יכול לחזור ולעשות השתלה נוספת מבלי לאבד את השנים הכי יפות של חיו .

7.השתלת שיער היא מלאכותית ולא טבעית ויוצרת מראה של בובה : לא נכון !חלפו הרבה שנים מהימים בהם עשו נקבים עם מסמרים וסידרו 4/5 שיערות בגומחה אחת מסודרת כמו בובה או ערוגות בגינה . היום אין צלקות ובחלק הקדמי עושים נקבים עם מחט של פחות ממילימטר ושמים רק שיערות בודדות באזור התורם. גם קו השיער בהשתלות של היום הוא אינו סימטרי כדי לא ליצור מראה מלאכותי. בקיצור מה שאני אומר זה שמסתובבים בינכם אנשים שעשו השתלת שיער ואתם אפילו לא יודעים …

8. השתלת שיער היא כמו פיאה : לא נכון ! מדובר בשיער שלכם מהקרקפת שלכם ! שיער מושתל לא דורש תחזוקה שוטפת אלא מתנהג בדיוק כמו השיער שהיה לכם לפני שהוא נשר. השתלה בניגוד לפיאה "שצומחת על הראש " בין לילה צומחת באופן הדרגתי ואיטי במשך שנה ולכן קשה להבחין בהבדל .

לייעוץ חינם

קצת על HDC:

קליניקת HDC מתמחה בביצוע השתלת שיער כבר למעלה מ 20 שנה והראשונה שבצעה השתלת fue  באירופה משנת 2003.
בראש הצוות הרפואי עומד ד"ר מאראס בעל ניסיון של מעל 13 שנים בתחום וכמו כן צוות טכנאים מיומן בעל ותק רב.
מרפאת hdc  מראה תוצאות מעולות באופן עקבי ולאורך זמן עם דגש על השתלות שיער טבעיות, כיווני צמיחה טבעיים, שמירה על האזור התורם ושירות אישי לכל מטופל.

כי לבחור HDC זה לבחור בטוח!

לייעוץ חינם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן