כמה עולה השתלת שיער בארץ ובעולם ?

כמה עולה השתלת שיער בארץ ובעולם?

קל מאוד לעשות השוואת מחירים שקונים את אותו מוצר, יש חנויות  שיהיו זולות יותר ויש חנויות שיהיו יקרות יותר בהתאם למיתוג של החנות וההוצאות השונות עבור הקידום, המכירות והשיווק של המוצר. אבל בשורה התחתונה תמיד נעדיף את האופציה הזולה ביותר בתנאי שהשירות והאחריות על המוצר ראויות. בהשתלות שיער לעומת זאת האופציה הזולה יותר לעתים עלולה לעשות יותר נזק מאשר תועלת ולכן אסור שהמחיר של השתלת השיער יהיה השיקול המרכזי של הבחירה בקליניקה או רופא מסוימים.

אנסה קצת למפות את המחירים והאופציות בארץ ובעולם:

מחירי השתלת שיער בארץ: "הרופא המוביל " לוקח בין 20 ש"ח ל 25 ש"ח לזקיק שזה פחות או יותר אחד המחירים היקרים בעולם כאשר התועלת והצפיפות שמקבלים בתמורה הם מהנמוכים בעולם. זה לא שהשיער שהוא משתיל לא צומח,הוא כן .. אבל ההשתלה בדר"כ לא נראית טבעית בגלל צפיפות ירודה, פלאגים וקבוצות שיער גדולות שמושתלות בקדמת הראש. במידה ותתלוננו בפניו שהמחיר יקר הוא ינסה לשכנע אתכם לעשות סטריפ כי מבחינתו מדובר בעבודה של מקסימום שעה וחצי. חשוב לציין שבעידן של היום אין שום הצדקה לעשות סטריפ זה הגורם מספר אחד להסגרת השתלת שיער.

שאר הרופאים/המרפאות בארץ אוהבים לנצל את הבילבול בין זקיקים לשיערות וכביכול מוכרים דילים של 4000 זקיקים ב 16,000 ש"ח כביכול 4 ש"ח לזקיק. העניין הוא שבפועל מדובר בבערך 1500 – מקסימום 2000 זקיקים. תבינו ,כדי לחלץ 4000 זקיקים וגם להשתיל אותם דרושים בערך 3 ימים מלאים של השתלה כאשר הרופא בארץ מצהיר שהוא עושה את זה בפחות מיום אחד.

חוץ מהם יש עוד רופא שעושה רק סטריפ בעלות של בערך 12,000 ש"ח בלי קשר לכמות הזקיקים שהוא משתיל (מה שבא לו באותו יום) וכמובן יש את המרפאה שמשנה שם, כתובת ורופאים כל כמה חודשים ששם המחיר הוא גמיש … לעתים גבוה ולעתים נמוך.

 

כמה עולה השתלת שיער
כמה עולה השתלת שיער

מחירי השתלת שיער בחו"ל: גם כאן יש מספר אפשרויות … בגדול ככל שהמחיר זול יותר ככה גדל הסיכוי שתצאו קירחים מכאן ומכאן .. המרפאות הזולות בתורכיה גובות משהו כמו 1 יורו לזקיק כאשר המודל העסקי הוא מאוד פשוט: הרופא הוא "סופרוויזר" של הטכנאים שהם בעצם עושים את כל ההשתלה בפועל. חלק מהטכנאים מאוד מנוסים ולכן השתלות שיער קלות בהן שטח ההתקרחות הוא קטן והאזור התורם הוא בלתי מוגבל יכולות לצאת לא רעות. הבעיה היא בהשתלות שיער מסובכות יותר בהם האזור התורם מוגבל ושטח ההתקרחות גדול או גרוע מזה,הסיכון ללכת למרפאה כזאת הוא מאוד גדול כי יש סבירות גדולה שהאזור התורם יינזק ברמה שלא יהיה ניתן לעשות השתלות נוספות בעתיד במיוחד בהשתלות של ה 5000 + זקיקים.

אח"כ ממוקומות המרפאות הראויות יותר בתורכיה כגון ד"ר ארדוגן וד"ר קסר אשר גובות סכומים של בערך 2.5 יורו לזקיק ,אבל גם כאן הרופא עושה רק חלק מהטיפול והמחיר לא כולל: טיסות, ההעברות ומלון מה שהופך את העלות לסביב ה 3יורו +.

מרפאת hdc קפריסין שהיא המנוסה ביותר באירופה בהשתלת שיער fue גובה מחיר של סביב 2.5 יורו לזקיק כאשר המחיר כולל: טיסות, ההעברות, לינה לשבוע בדירה וטיפולים משלימים. שאר המרפאות הטובות באירופה שממוקמות בבלגיה גובות בין 3.0 ל 4.5 יורו לזקיק כאשר המחיר לא כולל את שאר הוצאות ההגעה והמחיה בזמן השהות. ( ד"ר ביזנגה,ד"ר פרדיוני וד"ר מוהמבה).

האופציה היקרה ביותר בתחום היא ללא ספק קנדה + ארה"ב. מעבר לזה שעלויות הטיסה והמחיה עולות משמעותית המחיר לזקיק במרפאות הטובות בארה"ב כגון: ד"ר קול, ד"ר עומר וד"ר ארמני עומד על בין 8 ל 16 דולר לזקיק. גם בקנדה אצל ד"ר רחאל + מרפאת חסון אנד וונג המחיר הוא בין 8 ל 12 דולר לזקיק.

 

לייעוץ חינם

קצת על HDC:

קליניקת HDC מתמחה בביצוע השתלת שיער כבר למעלה מ 20 שנה והראשונה שבצעה השתלת fue  באירופה משנת 2003.
בראש הצוות הרפואי עומד ד"ר מאראס בעל ניסיון של מעל 13 שנים בתחום וכמו כן צוות טכנאים מיומן בעל ותק רב.
מרפאת hdc  מראה תוצאות מעולות באופן עקבי ולאורך זמן עם דגש על השתלות שיער טבעיות, כיווני צמיחה טבעיים, שמירה על האזור התורם ושירות אישי לכל מטופל.

כי לבחור HDC זה לבחור בטוח!

לייעוץ חינם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן