האם הגענו לסוף התקופה של השתלת שיער סטריפ?

השתלת שיער סטריפ הסוף?

האם סופה של השתלת שיער סטריפ עם צלקת נמצאת בסוף דרכה האבולוצינית ??? ובכן אי אפשר להתעלם מהיתרונות הרבים של שיטת ה fue שהומצאה ע"י ד"ר ריי וודס בשנת 2002 ומאז עברה כברת דרך ארוכה בעולם השתלות השיער. אין ספק שהעדר הצלקת המסגירה של שיטת הסטריפ,ההחלמה המהירה מההשתלה,היכולת להשתמש בשיטה גם בשיער הזקן ובשיער הגוף לאנשים שיש להם מגבלה באזור התורם והיכולת לכסות צלקות מהשתלות שיער קודמות מהווים יתרונות ברורים לטובת שיטת ה fue .

יחד עם כל מה שאמרתי אני עדיין סבור שיש עדיין מקום מסוים להשתלות הסטריפ בעולם השתלות השיער אבל רק במיקרים מאוד ספצפיים אותם אפרט :

1. במידה ורוצים לכסות אזור התקרחות גדול של 4000 זקיקים ומעלה בטיפול אחד שיטת הסטריפ בשילוב fue הם הדרך היחידה להגיע לכיסוי מקסימלי שכזה . וזאת משם ש 4000 זקיקים בשיטת ה fue זו כמות בלתי אפשרית בטיפול אחד , מה גם שזו כמות שיכולה לסכן את הנראות של האזור התורם ולכן עדיף לבצע אותה במספר טיפולים ובהפרשים של לפחות 8 חודשים בין טיפול לטיפול כדי לתת לאזור התורם להחלים כמו שצריך .

2. במידה והמטופל בשלבים סופיים של התקרחות ( בגיל של 60 ומעלה ) וברור ללא ספק שהוא מעדיף את השיער התורם באורך של לפחות 5 ס"מ גם הוא יכול לחסוך זמן וכסף ע"י ביצוע השתלת שיער סטריפ.

האזור התורם לאחר ההשתלת fue (ניתן לראות צלקת סטריפ מהשתלה קודמת של המטופל )
צלקת של השתלת שיער סטריפ

מהם המקרים שבהם אסור לבצע השתלת סטריפ :

1.כאשר אזור ההתקחות קטן .( חבל שיהיה צלקת )

2. שהמטופל יחסית צעיר וברור ללא ספק שהוא ימשיך לאבד שיער בעתיד . (אסור שתהיה צלקת)

3.שהמטופל מעדיף תספורות קצוצות.

4.שהשיער של המטופל מקורזל עדיף fue .

5.שלמטופל יש אזור תורם דליל ויש אפשרות להשתמש בשיער הזקן שלו או שיער הגוף.

לסיכום : השתלת שיער fue היא שיטה עדיפה מהרבה בחינות אבל במיקרים מאוד מסוימים כפי שכתבתי יש עדיין מקום להשתלת סטריפ. ויחד עם זאת יש מיקרים שאסור לבחון השתלת סטריפ אפילו בתור אופציה על הניייר.

לייעוץ חינם

קצת על HDC:

קליניקת HDC מתמחה בביצוע השתלת שיער כבר למעלה מ 20 שנה והראשונה שבצעה השתלת fue  באירופה משנת 2003.
בראש הצוות הרפואי עומד ד"ר מאראס בעל ניסיון של מעל 13 שנים בתחום וכמו כן צוות טכנאים מיומן בעל ותק רב.
מרפאת hdc  מראה תוצאות מעולות באופן עקבי ולאורך זמן עם דגש על השתלות שיער טבעיות, כיווני צמיחה טבעיים, שמירה על האזור התורם ושירות אישי לכל מטופל.

כי לבחור HDC זה לבחור בטוח!

לייעוץ חינם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן