מהם היתרונות בביצוע השתלת שיער בחו"ל?ומדוע חשוב לחקור לאן נוסעים?

השתלת שיער בחו"ל

גם אני וגם מרבית החברים שלי התחלנו להקריח בשנות ה 20 המוקדמות שלנו . אני מטייל לא מעט בעולם ואף פעם לא ראיתי חתך סטטיסטי כל כך גבוה של גברים מקריחים בשנות ה 20 שלהם. קשה לדעת מה הסיבה האמיתית יש מומחים שטוענים שזה טמון בגנים ההישראלים,יש שטוענים שמזג האוויר החם בישראל הוא האחראי למצב,יש שטוענים שהבעיה טמונה בקרינה של סלולאר,בלחץ של החיים בשנות ה 2000 ועוד ועוד . השורה התחתונה היא שיש לגברים הישראלים 2 אופציות או להשלים עם המצב ולגלח את הראש או לחפש פתרונות לעצירת נשירת השיער ( פרופסיה ) או להסוואת הקרחת ע"י קונסילרים שונים,איפור קבוע בקרקפת פאות ותוספות שיער שונות.

הבעיה היא שלגלח את הראש זה משהו שלא מתאים לכל מקריח ושהסוואת ההתקרחות היא בדר"כ מעיקה ומביאה לפתרונות לא טבעיים. המסקנה היא שהפתרון היחדי הקבוע והטבעי ביותר לבעית ההתקרחות היא השתלת שיער .

בארץ קיימים למעשה יש 2 אופציות לרופאים שעוסקים בהשתלת שיער : ד"ר גינזבורג וד"ר פינקל .

ברוב במיקרים התוצאות של השתלות שיער שמתבצעות בארץ הם בינוניות ומטה וזאת בגלל ש: המנתחים בינוניים,מיושנים ובגדול נהנים מאוד מהמונופול שנוצר בתחום בארץ כדי לעבוד כמה שפחות ולהרוויח כמה שיותר כסף .

לפיכך ,האופציה היחידה לבצע השתלת שיער טבעית,צפופה וחדשנית היא באירופה או בארה"ב וקנדה .

בגלל התחרות הגדולה באירופה ובארה"ב השוק הוא תחרותי,חדשני ומספק תוצאות מדהימות לאלפי אנשים ברחבי העולם.מה שמצחיק הוא שלמרות כל זה המחירים של המנתחים בארץ הם לעיתים יותר יקרים מאשר בהשתלת שיער בחו"ל

אני עברתי השתלת שיער אצל גינזבורג והתוצאה הייתה מאוד בינונית ולא הייתי מרוצה (בלשון המעטה ) לכן החלטתי לאחר תחקיר מעמיק לעשות השתלת שיער fue חדשנית ב hdc קפריסין והיום לאחר כמעט 6 חודשים רואים את ההבדל ואני מאושר עד הגג. אני מסתכל על חברי הקרחים ואני יודע שלנצח אני אהיה הצעיר שבחבורה

לייעוץ חינם

קצת על HDC:

קליניקת HDC מתמחה בביצוע השתלת שיער כבר למעלה מ 20 שנה והראשונה שבצעה השתלת fue  באירופה משנת 2003.
בראש הצוות הרפואי עומד ד"ר מאראס בעל ניסיון של מעל 13 שנים בתחום וכמו כן צוות טכנאים מיומן בעל ותק רב.
מרפאת hdc  מראה תוצאות מעולות באופן עקבי ולאורך זמן עם דגש על השתלות שיער טבעיות, כיווני צמיחה טבעיים, שמירה על האזור התורם ושירות אישי לכל מטופל.

כי לבחור HDC זה לבחור בטוח!

לייעוץ חינם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן